Mina Sidor – så funkar det

Mina Sidor är både för dig som söker lägenhet hos oss och för dig som bor hos oss. Du kan välja att logga in på Mina Sidor via vår hemsida eller vår bostadsapp, det är samma inloggning. Enklast loggar du in med Bank-ID. Har du problem att logga in så kontaktar du Eric Svensson antingen via mejl eller på telefon 0501-686 16.

Ladda ner appen via Google Play eller App Store.

På Mina Sidor har du som är kund åtkomst till flera funktioner:

  • Nyheter och notifieringar – meddelanden som vi skickar ut
  • Mina ärenden – se förslag, gör intresseanmälningar och svara på erbjudanden
  • Mina profiler – aktivera eller ändra din köprofil, köprofilen styr vad du vill få förslag på
  • Mina uppgifter – ändra kontaktsätt, adress, telefonnummer, e-post, användarnamn eller lösenord
  • Mina betalningar – se avier och fakturor, betald/obetald, OCR-referens och du kan skriva ut din hyresavi
  • Mina avtal – produktnummer, lägenhetsnummer, avtalstider, hyra, yta, uppsägningstid
  • Felanmälan – skapa och skicka in felanmälningar till oss
  • Förbrukning – du som har individuell debitering av vatten och/eller el ser din förbrukning.
  • Tillfällig adress – ändra tillfälligt din aviseringsadress, till exempel till sommarbostaden
  • Boendepärm – information som till exempel skötselråd och bruksanvisningar som gäller din bostad, bilplats eller förråd.

Ta emot nyhetsmeddelanden

Är du kund hos oss kan du ta emot Nyhetsmeddelande från oss via bostadsappen eller din e-post. Nyheter läggs även på Mina Sidor men för att du inte ska missa när vi skickar ut viktiga meddelanden eller annan information är det bra att få ett mejl eller en notifiering. Hur du vill ta emot detta väljer du på Mina Sidor under Mina uppgifter eller i appen under inställningar.

Dela
Senast uppdaterad 15 april, 2021 av Maria Andersson