Felanmälan

Fel i lägenheten måste du anmäla till oss och det gör du numera enklast via Mina Sidor.

Tänk på att du inte ska göra brådskande felanmälningar här, som till exempel helstopp i avlopp. Då är det bättre att du ringer direkt till fastighetsskötarna i ditt område, telefonnummer hittar du i entrén i trapphuset.

Tänk på att du som hyresgäst ska byta allt förbruknings­material i din lägenhet som till exempel: säkringar, glödlampor, lysrör, glimtändare, ugns- och kylskåpslampor. Småreparationer som att skruva fast en lös skruv eller liknande utför du själv.

Akuta fel/problem som inträffar vardagar mellan kl 16.00 – 07.00 samt på lördagar och söndagar anmäler du på vår jourtelefon,
070-606 86 00.

Exempel på akuta fel är till exempel totalstopp i avlopp eller vattenläcka.

Dela
Senast uppdaterad 3 augusti, 2021 av Maria Andersson